سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد، هفت‌تیر تا میدان آزادی در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و معابر شهری مشهد | فوت راکب موتورسیکلت در تصادف با اتوبوس و سواری (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) اعمال قانون ۱۸۳۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۶ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) روایت مدیرعامل قطار شهری مشهد از سختی‌های ساخت خطوط مترو | ۴ هزار نفر ۲۴ ساعته در اعماق زمین پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس
سرخط خبرها

اصناف غیرضروری در نیشابور تعطیل شدند | قطعی گاز برخی منازل

  • کد خبر: ۱۴۵۲۸۶
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
  • ۱
اصناف غیرضروری در نیشابور تعطیل شدند | قطعی گاز برخی منازل
فرماندار نیشابور از تعطیلی اصناف غیرضروری مانند مجتمع‌های تجاری در این شهرستان خبر داد.

ابوطالب جوان در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با اعلام این خبر گفت: وضعیت نیشابور ‌مانند سایر شهر‌های استان است و‌ سرما و برودت هوا‌ در این منطقه هم وجود دارد.

وی درباره وضعیت مصرف گاز در نیشابور گفت: مصرف گاز را در ‌شهرستان مدیریت کرده‌ایم. صنایع و کوره‌ها و مناطق پر‌مصرف را تعطیل کرده‌ایم و اکنون مصرف‌کننده‌های غیرضروری مانند مجتمع‌ها و پاساژ‌ها را نیز تعطیل کرده‌ایم.

فرماندار نیشابور خاطرنشان کرد: آنچه در ‌شهرستان اهمیت دارد، تأمین گاز برای منازل مسکونی و نانوایی‌هاست، هرچند در برخی ‌مناطق هم با افت فشار گاز و قطعی گاز در منازل مسکونی روبه‌رو هستیم.

جوان با بیان اینکه سهمیه‌بندی گاز اکنون انجام نمی‌شود، گفت: سهمیه‌بندی گاز نداریم، اما با کاهش فشار گاز روبه‌رو هستیم.

وی درباره وضعیت ایستگاه راه‌آهن نیشابور نیز گفت: شرایط در ایستگاه نیشابور معمولی است و طی روز‌های گذشته چندبار درخواست سوخت از ما داشته‌اند که تأمین شد.

به گزارش شهرآرانیوز، همچنین در شهرستان در تربت جام نیز به‌علت افت فشار شبکه، شب گذشته گاز مصرفی چهار روستای یاقوتین، رضاآباد، حسن‌آباد و قادرآباد قطع شده بود که امروز رفع و روند گاز‌رسانی در این منطقه به روال سابق بازگشته است.

در گناباد با هدف جلوگیری از بحران در تأمین گاز در شرایط تشدید سرمای هوا، جریان گاز همه مشترکان اعم از اداری (به‌جز ادارات امدادی)، واحد‌های تولیدی، مساجد، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و مدارس واحد‌های تولیدی به‌جز خانگی و مراکز درمانی قطع شد.

در ناحیه گاز سبزوار نیز مصرف به‌شدت افزایش یافته و ‌اینک شهرستان سبزوار با افت فشار مواجه است و احتمال قطعی گاز وجود دارد. به همین منظور با مصوبه ستاد انرژی استان تمام واحد‌های صنفی و پاساژ‌های این شهر، به غیر از واحد‌های عرضه‌کننده کالا‌های اساسی و ضروری، به‌منظور مدیریت مصرف انرژی تعطیل خواهند بود.

شهرستان سبزوار حدود ۱۰۷ هزار مشترک گاز خانگی دارد که از صبح امروز بر اثر افت فشار، گاز ۱۶ هزار مشترک در منطقه توحیدشهر سبزوار قطع شده است که بر اثر تداوم مصرف زیاد و افت شدید فشار گاز، امکان قطعی گاز یک‌سوم مشترکان این شهرستان دور از انتظار نیست.

همچنین، در شهرستان تایباد گاز مرغداری‌ها و پمپ‌های گاز در اثر افت فشار قطع شد و همه اصناف به غیر از فروشگاه‌های مواد‌غذایی، نانوایی‌ها، داروخانه‌ها، میوه‌فروشی‌ها و اغذیه‌ها تا روز دوشنبه تعطیل شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غلامحسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
0
0
باسلام بهتره برای مناطق قطعی گاز لااقل بخاری برقی بدین تا مردم سرما نخورند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->